Sedaengin53 aynı o haftada yaşadım, progestan kullandığım halde. Çok korkunç idi. Haftada 1 iğne ve günde 2 progestan ile ve sürekli yatarak atlattım şükür. Merak etme geçer, ama hep yat. Mümkünse yemeğin bile önüne gelsin ilk hafta. Zamanla kanama azalıyor ve sonra bitiyor. Benim 17.haftamda kesildi kanama. Ama kanama alanım hala var ama küçülmüş idi baya. İğneyi bıraktım ama sabah akşam progestan almaya devam ve hala hep evdeyim. Ufak ufak rutin işlere kalkıyor sonra yine yatıyorum. Endişe etme, bitmeyecek gibi oluyor ama geçiyor. Doktorum beni haftalık kontrol etmişti o dönem, şimdi belki seyrekleştirir mi bilmiyorum.