derindemir Forumda aradım ama yakı yazınca doğum yakın mı postları çıkıyor🙈11 haftalık hamileyim sırtım çat dedi tutuldu.nefes alamıyorum resmen.yakı kullanabiliyor muyuz?zararı var mı?
Deletedmom627372 derindemir yakı çok felaket bı sekilde yakiyo nere yapistirirsan yapıştır ben deneyimlemis biri olarak çok zorda kalmadıkça almayın derim hele de hamileyken kullanılmaz bence
Birminiksusamtanesii derindemir kullanılmıyor yakı ve kas gevşetici ilaçlar yasak sadece dayanamazsan parol içebilirsin harici ilaç vermiyorlar malesef geçmiş olsun 🌸
Zzeynepss derindemir boynum çok tutulduğu için doktora sormuştum yakı da kas gevşetici krem de kullanabilirsin dedi. Yalnızca hap formunda olanlar kullanılmıyor. Birkaç kere de kullandım her ikisini. Hamilelikte kas tutulmaları çok oluyor magnezyum da kullanmamı önermişti doktorum kasları güçlendirmek için. Geçmiş olsun🌸
derindemir Asiye02 bende sanki kas gevşetici kremler yasak diye okumuştum 1 kerr.resmen can çekişiyorum şu an
Asiye02 derindemir o zaman mutlaka doktorunuza başvurun içiniz rahat etsin. Ben hamileyken yürüyemez oldum bacağım tutulmustu merdiven inip cikamiyordum ortopediye gittim krem verdi kullandim arada kayinvalidem zeytin yağı ile masaj yapti onun da etkisi oldu gecti şükür
derindemir Asiye02 sabah eşime sürdüreyim zeytinyağı falan artık ne bulduysam.sabah olursa tabi bu ağrıyla🥺🥺
Asiye02 derindemir gecmis olsun canım sırt üstü biraz yat zeytin yağı gerçekten çok iyi geliyo masaj yaparak dene bakalım inşallah sifa bulursun
derindemir Deletedmom627372 normalde bende en fazla yarımsaat tutabiliyorum.hemen kabarır cildim ama şu an ilaç kremde yasak olunca yakıdan medet umdum🥺
derindemir Zzeynepss haftaya 12 haftalık olucak sanırım o zaman başlayacklar magnezyum.şimdilik vermediler ama son 1 haftadır bütün vücudum ağrıyor
Fatmacmen Göğsümde kas tutulması yaşamıştım nefesimi kesen tarzda. Günler sonra yakı kullanmaya karar verdim ve o kadar acıyı boşuna çekmişim diye üzüldüm. Hiç bi zararı yok ayrıca bahsedildiği kadar yakan bişey değil gönül rahatlığıyla kullanılabilir
derindemir Fatmacmen benim cildim hassas olduğu için bende normal zamanda yarımsaatten fazla tutamam aslında ama şu an ağrıdan elime koluma bile yapıştırasım var.
derindemir demkose bende yasak diye hatırladım ama eminde olamadım.çok önceden forumda okumuştum sanki yasak olduğunu