Bade256 çok geçmiş olsun. Benim de aynı haftalarda kahverengi lekelenmem vardı sonra yoğun bir şekilde kan rengine döndü. Çok korkmuştum hemen proluton iğne yapıldı ve doktorum da yine iğne yazdı 2 tane. 3 günde 1 oldum onu. Progestani kullandım bir de fitil olarak sabah akşam. Ne zaman lekelenmem bitti bıraktım ilacı. Kese etrafında kanama alanı vardı benim de.