Kizlar 2 li taramada beta hcg dusuk dedi dr ama ultrasyon da değerler iyi sorun yok dedi detayli ultrason zamanında da dr beta hcg 2li testte dusuk gelmis ama bebek gelişimi guzel benim için önemli olan o dedi illa istersen sivi alınıyormuş ben gerek varmi dedim gerek yok dedi kafam karıştı varmi boyle biseyle karşılaşan 26.haftamdayim