Aysetopall içiyorum bende günde 3 tane. Bence herkes kendi bebeğini düşünsün Ya cidden hiç kimse çocuğunu annesinden daha fazla düşünemez. Şu bebeğine yazık değil mi diyen duyarcılar cidden sinirlerimi bozuyor ayyy. Birde yaşanılan her sağlık sorunu anne sigara içiyorsa sigaraya bağlanıyor ne tuhaf değil mi eşimin yeğeni kalp hastası kalp yetmezliği var, sağdan soldan duyan insanlar hemen annesi kesin sigara içmiştir dediler kadın ağzına sigara koymaz sigara içilen ortamda bile bulunmaz ama şu çok bilmişler tabiikide düşüncelerini söylemek zorunda hissetti kendilerini olacağı varmış olmuş.
Sigara içtiniz mi diye sormuş sigara içersem ne olur dememiş ki post sahibi lütfen ya güzel bilgilerinizi kendinize saklayın bizlerin hassas noktası da buymuş demek ki insallah bırakırsınız diyip geçin işte yok değer mi yok şunu yapmaya gerek var mı bilmem ne pardon da biz bilmiyor muyuz sizin bu söylediklerinizi? Siz bunları söyleyince ne oluyor acaba siz düşünceli anne biz bencil anne öyle mi?? Annem teyzem kuzenim halam diğer teyzem hepsi hamileliğinde içti hiçbirimizde bir şey yok Allah korumuş şanslıymışız bir şey olmamış keşke içilmeseymiş keşke içmesek umarım bir gün hepimiz birakırız. Yani kalp kırıp insanı düşüncesizlikle suçlamaya ne gerek var ya.