Rabiaa59 ozmus Biz de 00:00 itibari ile 36 haftalık olduk. Sezaryen olacak ikinci gebeliğim, bu cuma doktorumla günü kararlaştıracağız. Çok heyecanlıyım. 🥰
ozmus Rabiaa59 ben de normal düşünüyorum. Ne zaman nerede olacak nasıl olacak çok merak ediyorum yaaa🙊
Omerhuma Rabiaa59 benmde sabah randevum var 35+5gunluk olduk acaba bize de gün verir mi doktr, devlet hastanesi gidecegm 38haftdn sonra dogum yapmak istiyorum 3.gebeligim artik cok zorlanıyorum
2022Busra Rabiaa59 bende aynıyım 36 oldum, cuma günü kontrolum var, bakalım bizi neler bekliyor, 2. Doğumum büyük ihtimalle sezeryan olacağım, ama normal için muayene edecek bakacak. İlk gebeliğim sezeryanle sonuçlanmıştı.
ozmus 2022Busra ayy sezaryen normal farketmiyor valla zaman geçmiyor. Sağlıkla kucağımıza alalım da inşallah