Eşimle kızımızı öğrendiğimizden beri isim konusunda anlaşamadık anlaşamıyoruz
Sevgibbd kızımın ismi olduğu için tabiki asel 🌸
Sevgibbd kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti
Asel2520 çok güzel değil mi hem isim olarak hem anlam olarak 🌹
Mlkmihra 19.hafta da öğrendim kızımı🥰
Sevgibbd aynen gerçekten anlamlı güzel bir isim
Ne demek asel