Linaya34 Canimbebegimm41 benimde öyleydi hareketleri baya baya altda hissediyodum şimdi 27 haftalık olduk tekrar yukarı çıktı canı nasıl isterse bi orası bi burası geziniyo 😂
Papatyaytt Canimbebegimm41 ayniiii durum bendede var canm ya benimde yukardaydi şimdi aşağıya kasıklarıma indir ve ağrı yapıyor bende endişe ediyorum ama normal galiba 🥺karnimda daha yukarı kalkmadı okadar bana alçak gibi geliyor
Fadimee5 Canimbebegimm41 26 haftadayim çok aşağıda hareket ediyor bazen çok nadir yukarda hissediyorum genelde altta oluyor
mucizegebelik6 Canimbebegimm41 bizde 25 iz ayakları asagida vajinama baskı oluyi bi tuhaf hissediyorum ama genelde kafası sol tarafta
Canimbebegimm41 Papatyaytt aynen benımde göbek degılıgımın ordaydı ıkı gundur orda ve asagı dogru vuruyor canımda acıyor 😢
Gzmlerce Canimbebegimm41 valla benimde asagida sanirim en son detaylisa bas gelisli demisti doktor ellerimidir kafasimidif resmen kasiklarimin altinda cozmedjm Bu isi nasil yukari cikarcaz biz :)
mucizegebelik6 Gzmlerce kuzum anlarsın ya artik nerde nasıl oldugunuu m. Oğlum hareketli olduğu icin el ayak hareketlerini dönmelerini Anlıyorum
Gzmlerce mucizegebelik6 inan anlayamiyorum Ya benimki saklnmis gibi heryeri yumusak karnimin sadece. Kasiklarimda atio arada da gobek drligimin orda atio ama ney ayak mi el mi allh kerim😂