Bebegmibkliyrm Ya kizlar 14 haftalikken gittim bqcak arasinda ciddende cikinti vardi ben bile erkek sandim doktorda erkek ama degisebilir de demisti. Bugun 17+6 yim gittim baktik ki kizmis megerse. Boyle olan var mi. Veya bu haftadan sonra degisir mi
ppapatyaa Bebegmibkliyrm bebegin cinsiyeti rahime dustugu anda beliriyo zaten doktorlarda bunu 20 haftalarda falan goruyo
1850 Bebegmibkliyrm bazen kordon bağını erkek bebegın üreme organı sanılabılıyormuş. Ama en son artık o haftada kız dedıyae erkek organı görmemiş demektir bu saatten sonra olusmaz herhalde
Oznurboluzun Bende detaylıyi bekliyorum kız dedi ama hiç bacak arasına felan bakmadı nerden gördü anlamadim değişebilir şuan 17+2 gunluguz 20 haftaya kadar mecbur bekliycem hayırlısı olsun inşallah hepimiz için
Beriliko Yanılma çok oluyomuş burdada çok şahit oldum banada 12 de kıza benziyo demişti bekliyorum 16-20 yi emin olmak için