Durubebegim Kızlar yeni doğum yapmış anneler bebeklerinizin çişi elbisesine veya herhangi bir yere değince leke oluyormu
UmutsuzPolyanna Durubebegim benim oğlanın böyle değdiği yer sararırdı çişinde bile sadece anne sütü olduğu halde
Durubebegim Bebiscann kız derdim çıkıp çıkmaması değil rengi neden öyle ben onun derdindeyim inşallah kötü bişey değildir bildiğin kahve rengi leke bırakıyor yaaa
Durubebegim UmutsuzPolyanna valla canım ne bilim yaa benimki çok koyu bir renk bırakıyor normalde yeni doğan çişi leke bırakmaz bu neden böyle kafam almıyor
Durubebegim Bebiscann kız kocam Bosna’ya gitti bu sabah anca gelince götürürüm bide kaynanam onun yanında normaldir ne varki çişinde deyince onu da aklına öyle girdi normaldir diyor🤷♀️
Durubebegim Bebiscann hiç sorma yaa doktordan daha iyi bilir sözde doğum yapmış gelinine bakmaya gelmiş saat kaç halen uyuyor üstelik bir defa tek bebeği banyo etti kaç gündü gezmede akşam geldi ağğğ bınlar beni yaşlandırdııı😔