iki_melek_annesi bende daha hiç normale gitmedim randevular zor bulunuyor diye duydum sürekli arayıp takip etmek lazm galiba, bazı hastanelerde duydum ama şehir hastaneside öylemi bilmiyorum tabiki dogumdan önce gidip bi kaydımızın bulunması iyi olur diye düşünüyorum sizin dogumunuz ne zaman acaba