Umran06 Merhaba hamişler. Hamile yastığı kullanan memnun kalan var mı? Kullananlar marka önerebilir mi?
Gzmlerce Umran06 ben memnunum canim suanda onda yatiyorum mis gibi :) ebebekten aldm ben bir cesit var bildigim kadariyla dolgunlugu va herseyi guzel sarilip yatiyoruz :) oneririm daha sonrasinda da bebek icinde kullaninilormua nette gordm
Eda_6 Umran06 merhaba canım eşim hediye almıştı. Ben çok memnunum 🥰 Trendyoldan Çınar reklam diye. Gidiyor firma adı. Link attım ama oldu mu bilmiyorum 🙈 https://ty.gl/aaukle39ci
Leylayz Umran06 valla 31+2 olduk 4. Aydan beri kullanıyorum bu yastık olmadan asla uyuyamıyorum annem güle gidince bile kendimle götürüyorum çok iyi geliyor kalça ve bel ağrım olduğundan dolayı iyi geliyor e bebekten almıştım bende😊
incikinannesi Umran06 ben hamileliğin başından beri kullanıyorum memnunum e-bebekten almıştım üstünde gökkuşağı desenli olandan oldukça rahat tavsiye ederim