Kızlar merhaba. Bana göre pozitif olan normal doğum hikayemi paylaşmak istedim sizlerle. 27 aralık günü saat 12.30 gibi belimden kasıklarıma doğru hafif sancılarım başladı. Suyum falan gelmediği için çok önemsemedim. Bu arada 39+4deydik. Hemen duşa girdim, çıktıktan sonra bir yakınımız aradı. Çocuğuyla ilgili sağlık problemleri varmış, onları konuştuk bir yarım saat falan saat 13.30 oldu. Onunla konuşurken çok üzüldüm, sancılarım artmaya başladı. Evde geçirmek istedim bu süreci. Dayanamaz hale gelince hastaneye gitmek istedim. Saat 15.30a doğru eşim geldi, o geldiğinde sancılar iyice çoğalmıştı. Eşimin kuzeni polis, hastaneye onunla gittik polis arabasıyla. O da ayrı bir macera oldu bizim için. Hastaneye 4 gibi gittik, kadın doğum acilinde açılmaya baktılar. 6 cm açılmam vardı ama sancım hala dayanılamayacak gibi değildi. Hemen doğum katına götürdüler. İşlemler yapıldı, önlük falan giydim. Nstye bağladılar, tekrar kontrol ettiler açılma 7 cm olmuştu. Suyum gelmedi, suyumu patlattılar. Ondan sonra sancılarım iyice çoğaldı. En zor kısmı burasıydı benim için. Bu arada saat 6.30 a oldu. Açılma 9-10 cme ulaştığında ıkınmamı istediler. Ben sanırım çok beceremedim, bebeği itekliyordum sonra nefesimi ayarlayamadığım için geri kaçıyordu. Ayağa kaldırdılar, squat tarzı hareketler yaptırdılar. Daha sonra doktorum geldi 7.15e doğru. Biraz kesik attılar, bende ıkınmaya devam ettim. Doktorum karnıma bastırdı, ıkınmaya devam ettim ve hiçbirşey anlamadan bebeğimin sesini duydum. Saat 19.31de bebeğim doğdu. Muhteşem bir andı, tarifi imkansız. Daha sonra dikiş attılar, hiçbirşey hissetmedim. Bebeğimi getirdiler dikiş atılırken, çok şükür emzirebildim. Ertesi günde çok şükür taburcu olduk. Evde de 2 gün kabızlık sorunu çektim, başka bir sorunum olmadı. Şimdi 15 günlük oldu bebişim, karşımda uyuyor ve ben Rabbime şükrediyorum onu bize emanet ettiği için.
Bu arada Ankara Şehir Hastanesi’nde doğum yaptım ve çok memnun kaldım. Doktorları, ebeleri, hemşireleri, temizliği tüm detaylarıyla bence özel hastane konforundaydı. Tereddütte olan herkese tavsiye edebilirim. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. Rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah. Hamile anneleri de bir avazda kurtarsın inşallah.