Cheninyavrusu Hamilelikte yukarıya uzanmak zararlı mıdır ? Bebeğe herhangi bir zararı olur mu ? Bir şey olacak diye ödüm kopuyor
biaslanannesi1 Cheninyavrusu ilk 3 ay düşük tehlikesi oldugu için uzanmaman lazım hatta kollarını baş üstünde tutmaman da lazım diyolar ne kadar doğru bilmiyorum büyüklerimizin dedikleri işte
Busratngz Büyükler hep uzanmanın riskli olduğunu söylerler bende her seferinde biraz yukarıya doğru uzansam yanımda biri varsa uyarırdı kordonun dolanma riski oluyomuş sanırım
Cheninyavrusu Açıkcası benide büyükler biraz tedirgin ediyor. 20. Haftadayız. Evde mecburen uzanıyorum bazen dikkat etmeye çalışayım☺️