YeimYaarGkmen benimde dün sağ kasığımda batmalar oldu bizde 8+4 haftalığız 🤗 bugün bel ağrım oldu biraz , normalde adet gününde böyle şeyler oluyormuş sanırım , benimde geçen hafta çok bulantım oldu ama bu hafta biraz daha iyiyim çok şükür 😇 inşallah kucağımıza alırız nasip olursa ❤️