Basakcim bende ilk günler kullanamıyordum ama şimdi asla onsuz uyuyamıyorul, ancak ben bacak arasına falan koymuyorum direk üstüne uzanıyorum ve başka yastıkla destekliyorum başımı çünkü tam uzanınca nefesim kesiliyor doktor bana yastığımı yüksek tutmamı söylemişti