Didemtnc34 Selam annişler 🥰Ben 18. Haftadayım ve oynadığını hissediyorum bazen çok az kımıldıyor böyle tenime dokunduğunu hissediyorum normal mi internetten baktığımda ilk çocukta 21 haftadan sonra hissedilir diyordu doktor bağırsak haraketleri olabilir diyordu
Minnosunannesi11 Didemtnc34 Bende 17 de hissettim çok ufak 2 kere doktorum çok erken mümkün daha dedi ama eminim hareket olduğuna. Sonra 21.haftada çok net hissetmeye başladım. Şu an 23 haftalığız geceleri özellikle inanılmaz hareketli maşallah ☺️
Gamze_akgunn Didemtnc34 19. Haftamdayım sol altta hissedıyorum elimi koyuyorum hafıf gıdıklar gbı oluyo
Elfs Didemtnc34 ben 16 dan 18+4 e kadar iki kere kanat çırpar gibi hissettim 18+4 de pat pat tekme şeklinde vuruyor artık, ilk gebeliğim.
Zuzu04 Normalde 18 den sonra hissediliyor daha erken yada geç hissedenler var bende 18. Haftadayım ikinci olmasına rağmen henüz bi kıpırtı yok :)
Minnosunannesi11 Didemtnc34 inşallah 🙏 Hareketlerini de hissedince insan çok daha farklı hissediyor. Allah hepimize sağlıklı hamilelik ve doğum nasip etsin. Bebişlerimizi de sağlıcakla kucaklarımıza alalım ☺️
Didemtnc34 Peki benim kanamam durmuyor 3 buçuk aydır sürekli kanamam oluyo aranızda benim gibi olan var mı
Didemtnc34 Gamze_akgunn evet evet bende öyle Gamze_akgunn kullanıyorum canım bi ton ilaç kullanıyorum ama kesilme yok hala progestan kullanıyorum bittikçe artık doktor ikiye çıkardı sabah ağızdan akşam fitil olarak
Didemtnc34 Minnosunannesi11 Minnosunannesi11 evet çok tuhaf bi duygu zaten amin inşallah hepimizin 🙏 ilk çocuk mu sizin
Hilossx Haftamdayım üç dört gündür göbeğimin sol tarafında kıpırtı gıdıklanma hissediyorum , bariz bir şekilde bebeğim olduğunu anlıyorum çünkü bu zamana kadar hiç böyle birşey olmamıştı 🥰 bazen duruyor sonra birden başlıyor ve hep aynı bölgede minik minik oluyor çok tatlı , bir iki haftaya kadar o minik dokunuşlar tekme olucak gibi duruyor 😂
Betus_44 17+2 ama hiç anlamıyorum yani iki gündür de kasıklarım ağrıyor sizin öyle oldu mu o haftalarda, çok merak ediyorum nasıl bir duygu diye ya 😢 çok istiyorum ben de hissetmek
Didemtnc34 Betus_44 benimde ağrılarım hep var kasık ve bel ağrısı kanama da cabası 😊 hissetmeye başlarsın sende yakında kaç kilosun canım
eslemsi Kizimda 15 gibi filan hissettigimi hatirliyorum yanlis hatirlamiyorsam max 17dir fazlasi yoktur. Bunda bakalim kacta hissedicem daha 11 haftalik