Kızlar merhaba, 37+6yız. Dünden beri bebek karnımın ön duvarına sırtını yasladı başka tarafa gitmiyor, orda hareket edip gerneşip sertleşip duruyor. Nefes almam darlaşıyor yukarı vurup duruyor, aşağıdan rahime baskı yapıyor sürekli idrara çıkıp ağrım oluyor. Bunlar neden olur bileniniz var mı yada yaşayan. Diyorum acaba çocuk kanala mı giriyor 🤔🥺