Gamzekayaa Bayanlar 5+5im . İstanbulda yaşıyorum haftasonu Bursa'ya gitmem gerekiyor. sizce yolculuk yapmam tehlikeli olur mu? Düşük vs.. korkuyorum da.
Duru03 Gamzekayaa canım tabi kişiden kişiye değişir sen öncelikle doktoruna danış bende ilk haftalardan beri sürekli yolculuk yapıyorum Allaha şükür bi sorunla karşılaşmadım şuan 27 hastalığım iki hafta sonra şehir dışına çıkacağım yine
Firdess Ben 2 hastalıkken ankaradan Bolu’ya gittim hamile olduğumu bilmiyordum. Sonrasında düşük tehlikem oldu 7 haftalıkken sonra ben 15 haftalıkken ankaran Nevşehir’e gittim çok şükür bişey olmadı ama aklım hep bebeğimde oldu doktoruna sor bence
Asu33 Ben de 2 haftalıkken 3 saatlik yolculuk yapmıştım haberim yoktu hamile olduğumdan çok şükür birşey olmadı inşallah sizde de olmaz
sevilayumitozdemir Bende o haftalwrdı sanırım ailemin yanına gitmiştim 6 saat dr bir sorun olmaz demişti