sevval55_ cok haklısınız ben de aynı durumdayım, 3. Kan aldırışımdan sonra, erteledim bende, damar bulmak bile sorun haline geldi, benim de artışlarım normal sorunsuz yükseliyor gibi, 5 gün sonra tekrar son kez kan verip sonuclarımı gönderip, randevu almayı planlıyorum. Doktor kese ve bebegi görebilecegimiz haftaya göre verecek sanıyorum randevuyu. Ama takibe bende 5 gün ara vericem, ki benim adetim bugün gecikti daha tam 4 haftam bitmis oldu.