Ozcndln Merhaba hanımlar ben su an 3. gebeligimi yasiyorum iki defa dusuk yaptim 1.5 ay civarlarinda ikiside ve dusuk nedenim arastirildi kan pihtilasmasi ve tsh hormonu yani troid degerlerim yuksek cikti ilaclarimi kullaniyorum bebegimizin olmasini cok istiyoruz ve hamile kaldim su an 16+3 gunluk hamileyim ve gecen gun bebegimin cinsiyetini ogrenmek icin ozel bi hastaneye gittim cok sukurki bi kizimiz olucak insallahhhh ama o gun doktor bebegin plasentasinda odem gibi bisey var dedi tabi ben aglamaktan mutluluktan tam anlamadim neyse beni perinatolaga yonlendirdi sizlerde bilirsiniz ki once devlet hastanesi muayene ediyo ve gerekli gorurse ancak yonlendiriyo perinatolaga ve muayene oldum ultrason da hersey gayet normal ama doktor emin olmak adina uclu tarama testini yapti bugun sonuclari aldim ve oda ne😢😢😢 sonucumda trizomi 18 orani 1/310 cikti ama daha oncesinde ikili taramayi baska bi universite hastanesinde yapmistim sonuclar gayet iyiydi . Su an boyle cikti sabahtan beri cok uzuluyorum psikolojik olarakda mahvoldum doktor bugun ultrasona almadi fakat 18. haftanda gel detayli bakicam dedi lutfen dua edin kizim icin onuda kaybetmek istemiyorum Allah'im ne olursun yardim et bana 😭😭😭😭😭 kusura bakmayin cok uzun oldu hakkinizi helal edin simdiden
Gisem Ozcndln eşimin kuzeninin çocuğuna doğuma kadar dowm sendromlu demişler ikili ve üçlü testlerden kaynaklaranarak kadın doğurmuş sağlıklı çocuğun hiçbirşeyi yok onun için sıkma canını
elifsahincakmak Ozcndln rabbim yardımcın olsun gerçekten çok üzüldüm senin adına 😔 senin için bol bol dua edicem.
acelyamom Hiç üzülme bence canım çevremde o kadar çok ki ikili taraması normal çıkıp üçlü taraması yüksek riskli çıkan ve yavruları gayet sağlıklı dünyaya geldiler.Kendini üzme bebeği de etkiler.Allahın takdiri içini ferah tut...
Ozcndln acelyamom insallah canim benim insallahhhhh inanki cok etkileniyo insan Rabb'im seninkinede saglikla kucagina nasip etsin ins