gizzzy35 Canimcanim_ask 14. Gün değeriniz buysa eğer hamilesiniz tebrik ederim. Bende aşılama ile kaldım çünkü 😌
Ladybird34 Canimcanim_ask canim benim 3 kaybım var doktor aşılama yapacak yarın gideceğim ama aşılama öncesi sanırım bi ilaç al gel dediler sonra aşılama sanırım senin adına çok sevindim banada umut oldu
Canimcanim_ask Baska sorun var mı aşılama ile ilgili çok fazla hareket etme yarın doktora gidicem belli olacak
Canimcanim_ask Evet canim özele yaptırdım belirtim var kramplarım var adet olacakmışım gibi oluyor bide canim zaten tutmadiysa 15.gun adet olursun direk