deletedmom87894 herkesin vücudu farklıdır ben başından beri o kadar çok tatlı çikokata tüketiyorum ki hemde hergün bazen gün içinde bir kaç kez yediğimde oluyo ama şeker yüklememde tam tersi çok düşük çıktı benim bianda elim ayağım boşalıyodu bayılcak gibi oluyordum demek ki bünyem boşuna tatlı istemiyormuş ama gebelik şekerine yinede dikkat etmek lazım siz vüdunuzu anlarsınız zaten 😊