gonulcelen emzirme sütyeninden ziyade emzirme atleti daha kullanışlı oluyormuş. henüz dogum yapmadığım için bi fikrim yok ama mantiken bende atletle dha rahat ederim diye dusunuyorum hem belide sıcak ve sıkı tutar. bir iki tane alıp dogumdan sonra deneyebilirsin bence