Merhaba ben de 34+1’deyim. Son iki haftadır afedersiniz çok çişim geliyor ve bu beni çok zorluyor. Bir yandan da şeker problemim var. Ayaklarım şişiyor. Ama ben yinede kendimi iyi hissediyorum. Kızımın en ufak hareketi bile beni çok güçlü hissettiriyor. Doğum şekli ve tarihi için henüz doktorumla konuşmadık. Konuşmak için 37. Haftada çatı kontrolünden sonra karar vereceğiz. Allah hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin💖