Nerden başlayıp neyle bitirsem bilmiyorum. 39+6 ile muayene randevumuza geldik. Oysaki herşey çok güzel ilerlerken bugün bebeğimin suyunun nerdeyse sıfırlanması üzerine doktorumun tavsiyesi ile Sezeryana alındım. Çok ağladım inanın ki. Kimse bebeğini riske atmasın ne olursa olsun. Çok şükür herşeye rağmen oğlum şuan yanı başımda uyuyor. Rabbim kimsenin emeğini arıya vermesin inşallah 🤲🏻😍