Yaseminsyn Merhaba 35 günlük hamileyim son adet dönemime göre 2 kere idrarla test yaptım pozitif bugün kan verdim sonucum yarın sabah çıkacak ama folik asit vs kullanmadım kullanmaya baslamalıyım geç mi kaldım 😞
Cemos06 Yaseminsyn benim doktoruma bana önermesi gebelik başlarsa kullanırız dedi. Ama suan demir folik asit ve vitamin takviyeli hap kullanıyorum
ipekveatlas ben 5 haftalık olduğumda basladım. sen de bi an önce basla bi cok beyin hasarının önüne geçebiliyo
VebnesSebili Hamilelik düşündüğüm dönemde 3 ay öncesinden içmeye başladım şuan 5 aylık olduk hala kullanmaya devam ediyoruz. Bence kullanmalısınız çünkü birçok zihinsel/beyinsel hastalıklarında önüne geçiyor.
Yesim619 Yaseminsyn ilk üç ay kullanılmalı gelişimi açısından çok önemli eğer doktora gidip alırım diyorsan folik asit içeren sebzeler meyveler var onlardan tüket o zaman a kadar
Lesyaca Canım geç degil bende kullanmaya başlayalı daha bir ay olmadan hamile kaldım doktora gittiğimde folik asit içiyor musun dedi evet dedim içmeye devam dedi
Yaseminsyn Önerebileceğiniz bir marka var mı doktora bir iki hafta sonra gitmeyi düşünüyorum şimdi alıp başlıyım o halde