Fsm
Sizi çok iyi anlıyorum aynısını yasadim. Kizim su an iki bucuk yasina yaklaştı. Biz basinda beş kisi orasiyla burasiyla oynayip uyandiramiyorduk o yuzden beslenemiyordu. Sariligi gittikce artiyordu. Uyanip emmemeye devam ederse ışın tedavisine başlayacagini soyledi doktorlar sarılık icin. Ve biz asla uyandiramiyorduk 🤦♀️ en son careyi sütü sağıp şırıngayla ağzına vermekte bulduk. Ama tabi agzini aciyor muydu aslaaa. Burnunu sıkıyorduk ağzini
açması için sonra uykuda olduğu icin yutmuyordu yanaklarini sıka sıka yutturuyorduk. 5mllik şırınga 15 dkmizi aliyordu 🤷♀️ oyle oyle sariligi azalinca kendi kalkip emmeye basladi. İki gun dişimizi sıktık. Yani bu bir kısır döngü. Sarılık arttıkça bebek uyuyor bebek uyuyup emmedikçe sarılık artıyor. Bu zinciri kırmak lazım. Bol şanslar güzel anne her şeyin üstesinden gelecek gücümüz var. Her anları çok güzel. Yaşarken beni çok streslendiren bir olayi su an tebessüm ederek yazdığımı farkettim. Umarim sizinde hemen geçer.