Aslanmom1 canım bende çok ağır pco var o yüzden 1 yıldır doktora gidiyordum Yumurta takibi falan hiç büyüyen Yumurta görmedik. Neyse en son 17 mayıstı yanlış hatırlamıyorsam adet tarihim. 14 temmuza kadar adet olmadım doktor muayene etti kan testi istedi negatif sonuç gelince adet söktürücü verdi kullandım o esnada soğan kürünü yaptım. Bunlara rağmen adet olmayınca artık 8 ağustosta öğrendim hamile olduğumu. 24 haziran görünüyor sat tarihi. Ben hamileyken yapılmaması gereken ne varsa yaptım zaten sonuç negatif diye röntgen alkol sigara folik asiti bırakmıştım salmıştım yani e söktürücü soğan kürü cabası zaten. Allah korumuş yavrumu şükürler olsun o kadar bekleyip isteyip takip edip yine de bizi şoklar içinde bıraktı şaşırttı inanamadık başta ama olmuş 🥰 şimdi 29 haftamız bitiyor şükürler olsun darısı hayırlısıyla başına inşallah 🙏