yeniklasor çok teşekkür ederim inşallah sizinde gonlunuzce olur , bende ahşap tercih ettim içini beyaz istedim kalın ve ince battaniye setlerim ile aynı olsun dedim nevresim ve lastikli çarşafta beyaz aldım , birde evimizin mobilya tonları genelde ahşap, dolapta almıştık giyinme odamıza kurduk oda ahşap tonunda, ileride dolabı normal kullanım yaparız odasına takım bakarız set halinde ya da parça parça set yaparız ileride çocuk odası yapacağız diye şuan düşünmedik 3+1 evimiz çocuk odasını giyinme odası yaptık 2 oturma alanımız var ileri doğru günlük kullandığımız oturma alanını odası olarak düşünüyoruz o yüzden beşiği 4 5 yıl kullanımlı aldık 3.yıldan sonra oda için düşününce beşiği ya ihtiyacı olana veririz ya da çevremizde doğum yapacak arkadaşımız olursa hediye ederiz dedik, beşiği dolabi beb3k ara si setini annem ve babam hediye etmişti, bende sepet beşik düşünüyordum fakat kullanım ömrü kısa diye bu şekilde yanıma Heyner dusunduk, beşiğin tekerleksiz olanında aldik zaten çok ağır değil o yüzden geziyor , içindeki takımda da yine farklı renkler mevcut