Zeloss bir zararı olacağını sanmıyorum. Benim kontrollerim başından beri çok sık. Tüp bebek ile hamile kaldım. 8. Haftaya kadar her hafta kontrolüm vardı be hep vajinal bakıldı. İkiz gebeyim.21 haftalık şimdi en geç iki haftada bir kontrolüm oluyor. Doktorum bazen bir hafta, bazen on gün sonra, bazen de iki hafta sonra çağırıyor.