Merhabalar, bugün transferin 12.günü Beta hcg 476 çıktı çok şükür hamileyim 🤲🏼 2 gün sonra tekrar kan vericem. Tüp bebek tedavisiyle hamile kalıp 12.günde kan değerleriniz nasıldı paylaşır mısınız ilk bebeğimde 12.gün 540 çıkmıştı o yüzden biraz tedirgin oldum🥴