Adileeselvi ben 12 haftada gittim biyokimyasal riskim 1/456 idi. İkili testimin genel riski ise 1/1865 gibi bir şeydi. Yaşım 25 kimyasal sınırda dedi gönderdi doktor. Orkun bey düşük risk grubunda olduğumu belirten rapor verdi. 20/22 arası yine gel dedi bir ay önce gittim çok şükür üçlüde temiz çıktı. Orkun bey bir sıkıntı görmüyorum gayet normal sağlıklı duruyor dedi. Bir daha gel demedi bu sefer doktorunla rutin muayenene devam edebilirsin dedi çok şükür. Ama sadece her ne olursa olsun %100 bir şey yoktur diyemiyor çünkü amniosentez ya da nifty testi yaptırmadım ben doktorun dedikleri içimi rahatlattı zaten Orkun bey sağolsun bakışı ile insana güven veriyor sizin nasıl