Yagmurkaragz Merhaba arkadaşlar 11+5 günlük oldum bugün Dr gittim Dr biraz saçma bı drdu hiç bişey demedi sizce cinsiyet nedir? https://imgyukle.com/i/oN4Q3Y
Deryy Yagmurkaragz 12.hftada gittim bende kız dedi bi kaç sanie sonra çkıntı gördüm dedi ultrasonda epey iyi ama bebek bildiğin popişini eliyşe kapatıo 😅 Haftada gittim kız dedi değişirse doktruma küserim artık
litfenama Yagmurkaragz yani 12 haftalıkken oluşmaya başlıyor diye biliyorum. Doktorun bu kadar erken bir şey söylemesi saçma olurdu.
serpilctn Duyguseli_kz ben 20 haftalikken öğrendim 😃😃detaylida doktorum bu haftaya kadar asla söylemem dedi yanılma payı var küçük olduğu için 20. Hafta net bi tarih dedi o zaman da söyledi
Yagmurkaragz Duyguseli_kz ilk oğlumda 11 haftalıkken %100 erkek bacaklarını açmış pipisi sallanıyor demişti. bunda acaba bı tahmin eden olur mu diye sormustum
Duyguseli_kz Bişey diyim doğana kadar net deqil benim kuzenime kız dedi net yani tahaki doğuma kadar ama doğan erkek çocuk biz sok kaç tane doktora gitmiş hepside kız demiş ama çıkan oğlan 😂😂😂
Yagmurkaragz litfenama ya bende biliyorum daha küçük olduğunu Dr biraz sacma sapan baktı ve azarladı resmen o yüzden bide buradaki annelere sorayım dedim.
Yagmurkaragz Duyguseli_kz benim ilk oğlum 11 haftalık ikinci oğlum 16 haftalıkken göstermişti acaba bunda tahmin edebilen olurmu diye sormuştum ben