Ahg 5. Haftamda kahverengi kanamam oldu canım ve 11. Haftaya kadar da ara ara devam etti kanama alanı vardı hep kesenin yanında bazı bebekler tutunurken olabiliyormuş öyle şeyler progestan ve iğne kullandım. Ve bol bol yattım hiçbir iş yapmadım annem ve kardeşim geldi ara ara evimi süpürmeye doktorum bana özellikle üstüne basa basa süpürge kesinlikle yapma dedi. Seninde aklında bulunsun. Şuan 16+4 haftalığım çok şükür bebişimin sağlığı yerinde sende dikkatli ol canım hep yat sağlıkla kucağına al inşallah🌸