Yildiz91 Merhaba Kızlar bebeğim 20 haftaya girdik ama çok aşağıda hissediyorum. Hemen vajina üstünde duruyormuş gibi oralarda hareket ediyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Polenpolen52 Yildiz91 bende 19-2 yim, aksamları ustte gunduzlerı kasıgın ustunde çok degısık ayagıylamı vuruyo kafasıylamı neresı neresınde tam cozemedım
ressamistanne Yildiz91 benim 20. Haftadan beri öyle. Makat duruşunda olduğu için ayakları aşağıda oralara vuruyor. Korkma
Suzanne Benimde öyleydi canım ta ki 26. Haftaya kadar şimdi haftada bir falan iniyor aşağı genelde yukarda
Yildiz91 Evet çok güçlü vuruyor ben tekme olarak düşünüyorum:) bu kadar net yeni yeni hissettiğim için mi bilmiyorum ama aşağıda oluşu beni tedirgin ediyor. :(
Yildiz91 Bebişin dışarı çıkmak içim acelesi var gibi hissetmiştim korktum. Sanırım normal bir durum. ☺️
ressamistanne Yildiz91 yukarı da çıkıyor ama kahkaha falan atıyorum mesela hemen aşağı iniyor ve oradayken hareketleri azalıyor 26dayım hala öyle
Havvanur0202 Yildiz91 bol bol ayaklarını dik ben böyle yapınca hemen yukarı çıktı aşağıda olunca çok rahatsız ediyor gerçekten👍🏻