Kızlar merhaba. Daha 4 haftalık gebeyim inanılmaz sırt sğrım var inanın uyutmuyor desem yeridir normalde evlenmeden önce de sırt sğrılarım vardı fizik tedavi hastaneler gittim ama çare olmadı en son hacamatla çok şükür ağrım bitmişti şimdi gebelikten mi oluyor yoksa kendi durumum mu nüksetti bilmiyorum bunu yaşayanlar varsa iyi gelen birşeyler falan yazarsa cook sevinirim şimdiden teşekkürler