Durununannesi46 ben zaten kızan doktoru bir türlü anlamış değilim. Sıkıntı gördüğü yerde müdahale etsin ama fazla alınan kilo anneyi bağlar doğum sonrası vermeye uğraşacak olan o ben olsam gitmem öyle bir doktora kim kime kızabilir öyle bir hakkı yok doktorların