Hanımlar merhaba fikirlerinizi ve deneyimlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum Yedi haftalık hamileyim bir problem yok çok şükür lekelenmeler dışında ama sadece sağ kısımda sızı ve ağrı hissediyorum bebeğin nedense sağ tarafımda olduğunu düşünüyorum doktorda ultrasonda bebek sağ tarafta dedi bunun bir anlamı var mı yaşayanlar var mı acaba