gonulcelen Uzun zamandır lohusa geceliği pijama takımı bakıyordum ama istediğim modeli bulamadım hep dantelleri ve klasik modellerdi daha spor ve günlükte kullanabileceğim bir model arıyordum ki Oysho da buldum almayı düşünürken bgn %30 indirim yapmışlar Seçil'i ürünlerde eğer sizde benim gibi klasiğin dışındaki model arayışındaysanız bakabilirsiniz 🤗
deletedmom321 gonulcelen varmış süper teşekkür ederiz 😍 ben kışın Doğum yapacağım ama çok güzel ürünler var hele bir sabahlık gördüm şimdi aşık oldum :)
deletedmom321 gonulcelen dökümlü bol inçe çizgili diyor kolları İspanyol mavi :) çok tatlı geldi bana :) tam tarzım birşey
gonulcelen deletedmom321 bnde mavililere bayıldım ama kız diye mavilere yaklaşamadım o modeli biliyorum elbisesiyle cok minnoş olur. Ben yeşilli orkide desenini aldım. Hayırlısıyla giymeyi nasip olur inş🙏🏻
deletedmom321 gonulcelen amin inşallah ben 7.ayımda alacağım şu an kiloma güvenemiyorum ama burası da aklımda umarım yeni indirimler de yaparlar :)
gonulcelen deletedmom321 yapar herhalde arada böyle anlık kampanyalar yapıyor çünkü bnde 6,5-7 arasıyım ztn 7 aylıkken ki kiloya göre alınıyormuş ortalama 🙈
Kenanizm18 Sonbahar kış sezonu icin var mı orada? Daha hiç bi yer cıkarmamış cıkankarda hep acık renk ve dantelli sevemedim
Miss Gecelik mi almalı yoksa pijama takımımı kararsız kaldım benimde şubata denk gelcek soğukta tabi haliyle ama gecelik daha mi rahat bilemedm
Kenanizm18 Miss gecelik dogumdan önce ve sonra iyi oluyor diyorlar acılma var mı die bakıolar ya. Bence en iyisi garantici olmak bi pijama bi gecelik düsünüyorum ben
Babies16 Mecit takimlardan alan var mi ya icini cok gosyeriyor resimlrde bende cesaret edemiyrm oyuzden internetten almaya