Arkadaşlar 25+1 haftalık gebeyim bebeğin gelişimi önde doktorlara göre 26+2 ve sıvı fazla hem perinatolog hem kadın doğum doktorum şeker yüklemesi yapalım dedi haftanda yarın kontrole gidicem ama açlık şekerime baktırdım cuma başka tahlillerde istemişti doktor açlık şekerim 84 çıktı acaba yine şeker yüklemesi istermi benim durumumda olan varmı acaba