gurbetcikizii merhaba anneler 🌸 Emziren annelere daha doğrusu bi sorum var normal süt gaz mı yapıyor acaba yani illa laktozsuzmu olması gerekiyor? cevap verirseniz sevinirim 🙈
iremss gurbetcikizii bana doktor şey dedi sana gaz yapıyosa bebeğe de yapar sen rahat tüketiyosan bebekte rahat olur yemen içmenden kısmana gerek yok bu prensiple besleneblrsn demşti
Nureylaa gurbetcikizii her şeyi dene azar azar hangisi gaz yapıyorsa onu yeme içme, her besin kişiye göre değişir her şeyden ye dene
gurbetcikizii Nureylaa evet öyle yapcam 🥴😅 daha bebiş doğmadı zaten ama yinede merak ediyororum şimdiden ona göre alırım bidakine doğumuma az kaldı çünkü 🙈
gurbetcikizii nevarneyokk teşekkür ederim canım olmadı bitane laktozsuz ve normalinden deneyim normali gaz yapmazsa öyle kullanırım 😅