Herkese merhaba iyi akşamlar
Ben geçen hafta nst ye girdim bir sıkıntı çıkmadı fakat şöyle bişi var doktorum suyun olması gerektiğinden fazla olduğunu söyledi yani standart 19-20cm olması gerekirken benim suyum 28cm olarak görünüyor. Bebeğin basınca maruz kaldığını bebeğim de iri bi bebek olduğu için sıkıntı yapabileceğimi 17sine kadar bekleyelim kendisi gelirse normal gelmezse sezeryana alıcam dedi. Bende şuan 37 haftalığım. Biraz moralim bozuldu açıkçası bu tarz bi durumla karşılaşan oldumu 😕