Askiletotomsu armut ,salatalık, yeşil elma bunları da çok tükettim o dönemde canım. Yoğurdu eksik etme mideyi temizliyor. Şuan aslında yaşadığın şeyler çok normal,ben 3 ayıma kadar 4 kilo verdim. Az az sık sık hep atıştır , müsli yiyebilirsin lifli gevreklerden, ceviz atıştır yeterki vitamin al bağışıklığın çökmesin canım. Aklıma başka bişeyde gelmedi inan seni çok iyi anlamıyorum ama geçecek merak etme bu kadar sık yaşamazsın dayan biraz daha