ozmelsumeyye Merhaba hanımlar 40+1 haftamızı doldurduk oğlumla ama inatçı çıktı gelmiyor haftalardır baş aşağı dönük ama Doğum kanalına yerleşmiyor bende normal Doğum istiyorum doktorum cumaya kadar bekleyelim bayrama da bırakmam diyor ne yapıcam bilmiyorum sancım Yok açılmam Yok suni sancı verin dedim doktor riske atamam bebeği diyor kafam Allak bullak aynı durumu yaşayan arkadaşlar varmı ??
MeltemMardin Ben canım tam 40.hafta olduk ama hala bişey yoktu son 2 hafta 3cm açılmayla gezdik ama hala tık yok suni istedim çok normal doğum istiyodum ama Dr bı belirti olmadan suni olmaz dedi ve 40.haftada sezeryan oldum 5, aylık olucazz 😀
MeltemMardin ozmelsumeyyeevet girmemişti başı yukardaydi Dr inmez aşağı kakasını yerse zararlı dedi bende zarar gormesindense sezeryan kabul ettim