Ya kızlar ben bugün bebek alısverisi yaptım hep tulumları yeni dogan aldım doğumum mart 5 e denk geliyor aldıklarım çok küçük fakat bunları taş çatlasa 20 gün giyer diye düşünüyoruz çünkü bebekler hemen büyüyor şimdi ben takım alırken 0.6 mı alcam birde yazlıkmı alcam ay ben hiç bilmiyorum 🤷♀️🤦♀️ Beni ince detayına kadar lütfen aydınlatırmısınız 30 haftalık oldum daha birşey alamadım adam akıllı