serpilctn biberon tam bir handikap 😅 bazı bebeler hiç birini sevmiyor bazıları acımayıp milyon bayıldığınızı değil bim biberonunı tutuyor😅 ve evet yenidoğandan itibaren biberon emzikleri değişiyor benim oğlum emdiği müddetçe asla biberon almadı mesela 1,5 yaşına kadar emdi. Sonra hafif ayran vs için kullandık biberon normalde su içmek içinde pipetli olanları kullanıyorduk. Chicconun camını almıştım daha doğmadan tam bir pişmanlık oldu bizim için çünkü ilk doğduğunda tutmadığından şimdide versek kıracak kaldı öyle. Chicconun plastik 1 ve 2 numaralarını kullanıyoruz çok memnunuz aventte aldık beğenmedik wee baby aldık üç dört tane paraladı oğlum kaliteli değil. Bizim deneyimler böyle 😇