Yeter1254 ay allah korumus benim oyle tanidigimin bacagina atti kan akisini tikadi. Olumlerden dondu. Dogumdan sonra fazla kan sulandirici verdikleri icin beyin kanamasi gecirdi. Bir normal dogum yapacak diye olay nerelere geldi doktorun ihmalinden. Suan davaliklar. Doktor da ankarada unlu doktorlardan tabiiki isim vermicem 😄 1,5 yil gecti nerdeyse kiz toparlanamadi cok mutsuz hayattan. Babasi baska sehirde hatri sayilir bi doktor. Yoksa ölüyodu. Son trimester cok ciddi takip gerektiriyor. Hicbir semptom hafife alinmamali. 🙄
@Bitterkahve çok çok geçmiş olsun size de acil şifalar diliyorum 🙏🏻