Tasarimhanee_45 olsun vakit varken halledersiniz 😊 1 tane 11 li çıkış seti yaptırdım canım isimli , 5 li takım şeklinde 2 tane almstm daha çok 3 lu takım cogu bazilarida kendinden eldivenli , hediye gelenler de 3 lu takimdi esimde kizimiza dunya kiz cocuklari gününde 3 lü takım hediye almıştı birde kızım 50 cm üzeri doğabilir bu yüzden yeni doğan çok yok , çoğu 0 3 şeklinde .Yanına 11 li çıkışı koydum yastığı ile beraber , yeni doğan 5 li 2 tane hediye gelmişti onlardan birini koydum, 2 tane de 3 lu takımdan koydum birini eşimin aldığını koydum, ne olur ne olmaz diye çocuk sonuçta batırabilir normal doğum düşünüyorum normalde sezeryanda göre yatış süresi 1 gun ama riske atmak istemedim yanımda bulunsun istedim kimi çok batırıyormuş kimi de çok batirmadignı söylüyor hast evimize 15 dk yakın yetmediği zaman eşim alır evden 🙏