Deletedmom397 Kızlar 1 cm açılmam var nişanımda gelmişti ama sancım yok doktorumuz izinde yerine başka bi doktor bakti ve rahim acici vererek sanciyla dogum yaptirabilirim istiyorsan dedi biraz korktum kabul etmedim kendi sancilarimi bekliyorum 😔
2prensessannesi Deletedmom397 bencede bekle ben o hatayi yaptim sen yapma bi cm aciklikla suni sanci aldm iki gun sonuc sezeryan
Deletedmom397 2prensessannesi doktorda öyle söyledi zaten sonu sezeryanda olabilirmiş 😳 siz neden beklemediniz acaba bi sorun mu vardı
2prensessannesi Deletedmom397 ben doktoruma guvendim bin pisman oldum. Bebek iri kilo aliyor suni verelim dedi normal yapamazsn dedi yine yapamadm
sedo112 Doğru yapmışın canım azda olsa kendi sancin olmadı mı suni savcının sonu sezeryan olabiliyor bende iki haftadır 2 cm le bekliyorum yoksa benimde yatırıp suni verecekti göze alamadım
Hanif Deletedmom397 yok canım daha kızımın gelmeye niyeti olmadığı için gezmedim ama sorabilirsin doktoruna ilk bebekte olabiliyormuş😊